Klachten

Wij doen er alles aan om u de beste tandheelkundige zorg aan te bieden en ontvangen daar graag feedback over. Mocht het een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig behandeld hebben, dan vragen wij u dit eerst met ons te bespreken. In een verhelderend gesprek willen wij u graag uitleggen waarom we iets op een bepaalde manier hebben gedaan en meestal lost dit onduidelijkheden op. We vertrouwen er op dat we gezamenlijk tot een oplossing zullen komen.
Indien we gezamenlijk niet tot een voor u bevredigende oplossing komen, dan kunt u telefonisch om advies vragen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Tel: 0900 202 5012, €0,15 per minuut. Het TIP is opgericht door de beroepsorganisatie van tandartsen NMT (Nederlandse Maatschappij tot bevorderging der Tandheelkunde). Als zij u klacht niet kunnen oplossen, kunt u gebruik maken van de NMT-klachtenregeling waarbij wij zijn aangesloten.

Meer informatie over de klachtenregeling kunt u opvragen bij het KNMT. Dat kan schriftelijk via Postbus 2000, 3430 CA Nieuwegein.

Voor persoonlijk advies of informatie kun u contact opnemen met het Tandheelkundig Informatie Punt(TIP). Telefoon 0900 20 25 012 (€0,25 per minuuut).